منتديات العناكب الثقافية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طب ..ثقافه.....أدب ...هوايات...تعليم...

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعلاااااااااااااان هام ::: المنتدي مغلق..كل سنه وانتم طيبين..ويارب كل ايامنا تبقي اعياد وسعاده ويارب احفظ مصر والمصريين واحفظ يارب ثورتنا المصريه. ..والسنه اللي جايه تبقي احلي من اللي قبلها..سبايدر
ادارة المنتدي تتمني التوفيق للدكتور محمد مرسي في تنفيذ عهوده التي وعد بها كل المصريين وان نري مصر دوله مدنيه حديثه متقدمه...كلنا فداكي يامصر

رأيكم علي وجه السرعة

أميرة بكلمتي
القلب الطائر
دكتور خالد
دكتور احمد
dr.oraefy
لؤلؤة
نوسة
لحظه غروب
dr_houka
13 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr_houka

رأيكم علي وجه السرعة Empty
مُساهمةموضوع: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 9:13

طبعا دا اول موضوع هكتبة وممكن تحسو من كلامي اني داخل متحفز اوي بس انا من رؤيتي و تصفحي في المنتدي لاحظت حاجتين وحبييت اعلق عليهم...

الحاجة الاولي .......والله اعلم حسيت ان في ناس بتدخل بأكتر من اكونت ودا واضح من طريقة الكلام لان الافكار لا تتجزأ
محتاج رأيكم في دا

الحاجة التانية ......لي ديما بحس ان في احزاب ليه كل واحد ما يعبرش عن افكاره الخاصة بدون ما يكوون في اتحادات بين الناس و بعضها
ياريت اعرف رأيكم

اخيرا دي وجهة نظر وانا اقبل اي وجهة نظر معارضة
لحظه غروب

لحظه غروب

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 9:52

اول حاجه مرحب بيك فى المنتدى

بالنسبه للفكره الاولى اعتقد ان كلامك مش صح لان كلنا فى المنتدى هنا أصحاب وعارفين بعض يعنى كلنا أسره وتقريبا المنتدى عائلى يعنى كلنا فى خارج المنتدى أصحاب وأصلا عرفنا المنتدى عن طريق بعض علشان كده اللى بتقوله ده صعب جدا ...يعنى انا مثلا عرفت المنتدى عن طريق momona لانها صحبتى

وكل البنات هنا صحبات مع بعض وعارفين بعض خارج المنتدى

وكمان زى مكلنا عارفين ان دكتور احمد ودكتور خالد ودكتور رائد اصحاب واعتقد كمان ان حضرتك صاحبهم
علشان كده الرأى ده اعتقد انه مش صح

تانى حاجه احنا مش احزاب ولا حاجه بالعكس كلنا بنحب بعض وعلى فكره اان اشتركت فى أكتر من منتدى تانى كان عدد الأعضاء فيه بيفوق المئات والزوار بالالاف بس هنا احسن حاجه فى المنتدى هى روح الحب اللى بينا كلنا وكلنا هنا اخوات وده اللى بيميز المنتدى

بالنسبه للمنتدى أنا فخوره انى فيه أصلا و اكبر دليل على كده ان ماماتى تعرفى أنى مشتركه فيه وهى كمان بتدخل وبتقرا بعض الموضوعات والردود و رأيها انه مكان كويس على لارغم من اعتراضها على فكره النت بصفه عامه الا ان المحتوى الهادف هنا هو فخر لكل عضو وروح الحب هى عنوان المنتدى و الصدق هو سر حبنا له

وشكرا على وجهه نظر حضرتك اللى بحترمها لكن اختلف معها
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
نوسة

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 10:13

اهلا بحضرتك يا دكتور منور المنتدى
وانا احب اؤكدلك كلام لحظة غروب
فالبنسبة للفكرة الاولى مثلا انا ولؤلؤة اخوات والقلب الطائر وتويتى وزا ليجند والفراشة وزا بيوتى روز احنا اصحاب حقيقى ونعرف بعض كويس هههههههههههه يعنى تقريبا احنا سردنالك معظم الاعضاء حتى فيه اعضاء مبيدخلوش حاليا بس برده انا اعرفهم فى الواقع

اما الفكرة التانية فاحنا فعلا كلنا اخوات هنا واللى بينقد التانى او بيختلف معاه فى وجهة النظر فده بيتم باحترام متبادل وبحرية تامة واحترام الراى والراى الاخر

واكيد حضرتك لما تتفاعل معانا اكتر هتحس بده اكيد
اتمنى ان حضرتك تلاقى ده فعلا معانا
لحظه غروب

لحظه غروب

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 10:19

صحيح هههههههههههههههههه نسيت أقولك نوسه ولؤلؤه اخوات وانا ونوسه نوسه هههههههههههه يعنى اقصد احنا الاتنين اسمنا نوسه

ونوسه كمان صحبتى جدا وعذارى صحبتى ومرمر برضه كده تقريبا مفيش اعضاء تانى ههههههه.....سورى يا نوسه نسيت أقول ان احنا صحاب بس اكيد ده شىء منطقى جدا طبعا هههههههه

اكيد حضرتك تقصد فكرة موضوع معين اتكتب وبعد كده احنا اعترضنا واختلفنا فى الرأىمع صاحبه لكن صدقنى الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه واللى كان بينا هو اختلاف مع فكرة الموضوع وليس خلاف مع صاحبه

وزى ما قالت نوسه اكيد لما تدوس معانا اكتر هتعرف اد ايه كلنا بنحب بعض
ومرحب بيك مره أخرى
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
نوسة

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 10:45

ههههههههههههههههههه فعلا يا لحظة احنا كدة اتنين فى واحد (اسم واحد)
وكمان نسيت ان مرمر فى كليتى واكيد نعرفها من المنتدى كويس
وعذارى طبعا طيوبة المنتدى وميطلعش منها الحركات دى
وكمان نور الدنيا وملوكة وهنودة برده اصحابى بس هم بقالهم فترة مش با ينين
هههههههههههه ناقص مين تانى
لحظه غروب

لحظه غروب

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 10:59

كنت عاوزه اقول بس بالنسبه للعضو الرومانسى ااحنا مش مختلفين معاه ولا حاجه ولا فى احزاب

يمكن الموضوع ده اللى صور للعضو الجديد انان فى احزاب او كده بالعكس تماما هو كان بيهزر وأحنا كنا بنتكلم بهزار وفى النهايه كلنا هنا اخوات

رغم اختلافنا فى الأراء وفقط لكن مفيش خلاف
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر
لؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 11:42

مرحبا بيك يا دكتور فى منتدانا الجميل
بس فعلا معظم الاعضاء اللى هنا فى المنتدى اصحابنا واحنا عارفينهم لايف
وكلنا بنحترم اراء بعض حتى ولو كان هناك تعارض فى الاراء
وان شاء الله هتغير وجهة نظرك لما تقضى قترة معانا فى المنتدى
مرة تانية اهلا بيك ونورت المنتدى ويارب يعجبك
dr.oraefy
مدير عام العناكب
مدير عام العناكب
dr.oraefy

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 12:25

منورنا يادكتور حمدي
وبعدين هنستفيد من خبرتك في النت وال Ip
بس إنت ليه شكيت إن في أكتر من accountلشخص واحد وياريت تبلغنا في الإدارة لو لاحظت غريبة

بس ع فكرة صعب جدا ده يحصل في منتدانا لأن بجد كلنا أسرة واحدة ياحمدي وأكترمن إخوات وياريت تبلغ أحمد بأي جديد وسلامي يادكتور
http://www.egymedicine.net
دكتور احمد
Admin
Admin
دكتور احمد

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 13:05

انتو نسيتو تقولو أميره بكلمتي ونجمه بعيده ...لما تقعد فتره في المنتدي ياحمدي هتعرف ان كل عضو في المنتدي عنده شخصيه مختلفه وأسلوب مختلف حتي لوكانت الأراء متفقه ولما الأراء بتختلف كلنا بنبقي عيزين نعبر عال جوانا من غير منضايق حد...وكل واحد فينا بيهتم برأي وفكر ال قدامه وبيحترمه وبينفده بدون أي مشاكل بس انت علطول بتعمل مشاكل حتي في الجرايد والمجلات العالميه لما بيستضيفوك تحللهم
http://www.thespiders.ahlamontada.com
https://thespiders.ahlamontada.com
دكتور احمد
Admin
Admin
دكتور احمد

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 13:40

علفكره أميره بكلمتي وعذاري أخوات زي نوسه ولؤلؤه علشان كده هما طريقتهم شبه بعض شويه علشان كده ياحمدي انت ممكن تكون اتلخبط اناأخويابرده معايا عالمنتدي بس هو من ساعة مسجل وهو مدخلش
دكتور خالد
المدير التنفيذي
المدير التنفيذي
دكتور خالد

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010 - 15:20

السلام عليكم

مرحبا بكم جميعا

اولا مرحبا ب

dr huka

نورت وشرفت المنتدى أهلا ومرحبا بيك

بالنسبه للكلام اللى قرأته هنا

اولا أشكر كل الاعضاء اللى قالوا كلام حلو فى حق المنتدى وأشكر كل اللى جاملنا بكلامه الحلو يمكن البعض هنا بيحب المنتدى جدا ويمكن يمدحه بشده ويمكن كمان يكونوا بيجاملونا لأننا مش احلى منتدى ولا اكبر منتدى ولكن اللى بيحب حاجه بيشوفها ديما احلى حاجه وده اللى حاولنا نزرعه فى الجميع من اللحظه الاولى وهو الحب والتعاون

يمكن البعض وصفنا بصفات كتير يمكن تكون مجامله لكن فى حقيقه أشعر بها شخصيا وهى روح الحب بين الجميع والتى أشعر بها شخصيا فالمنتدى هو بيتى وأعضاء المنتدى كلهم هم أسرتى

بالنسبه للأعضاء اللى بيكتبوا من على نفس الكومبيوتر والاعضاء اللى أسلوبهم واحد
اول حاجه دى شىء مفيش حد بيعرفه غير مدير المنتدى ولا يمكن يقدر اى حد تانى يعرفه الا اخترق المنتدى مثلا
والمنتدى الان محمى باسلوب حديث جدا والحمد لله
ويوجد لدى على جهازى سبع برامج مختلفه لحمايه المنتدى وجارى التحديث لمزيد من الثقه

وبرنامج حديث لاظهار اى مشترك مكرر من على نفس الكومبيوتر يعنى بيظهر عندى
conflict
لو فى أى حاجه من اللى اتقالت

وعاوز أقول حاجه

لؤلؤه ونوسه بيظهروا بنفس ال اى بى لانهم اخوات مش معقوله كل واحده منهم هتشترى كومبيوتر خاص بيها ههههههههه
وهم نفسهم قالوا وكاتبين ده على الملأ فى أكثر من موضوع وحتى لو مكتبوش لؤلؤه ونوسه مش محتاجين يكتبوا لانهم أكبر من أى شىء وكلنا عارفين انهم جواهر المنتدى

اما بالنسبه لأميره بكلمتى وعذارى
اسلوبهم واحد فى تنزيل المواضيع وفى اللهجه والسب أنهم من سلطنه عمان وأخوات ولهجتهم واحده ونحن نعلم هذا ايضا
وعذارى واميره هم نجوم المنتدى المضيئه وكلنا عارفين مكانتهم ومنزلتهم العاليه جدا

بالنسبه للنقض البناء انا بحبه جدا وعلى فكره لولا نقضكم وأراءكم البناءه لما كان التطور الذى يحدث فى المنتدى
يعنى مثلا على سبيل المثال والأعضاء القدامى يقدروا يلاحظوا هذا

فى الماضى القريب كان هناك استايل مختلف للمنتدى ولولا ان البعض كلمنى وقال ان الأستايل مش مريح أووى لما كنا وصلنا لهذا الشكل الجديد

وغيرها وغيرها من الأفكار التى نستوحيها منكم ونجددها كل يوم

وأيضا الأقسام الحديثه التى نضيفها كلها من أفكاركم وأنا أقلكم تفكيرا وأقلكم مجهودا

وممكن تنظروا لقسم مكانش موجود من قبل وهو قسم الصحافه شوفوا فيه كم موضوع وكم رد مع انه مكملش شهر واحد من انشائه وده كان بفضل فكره من عضوه كريمه

وغيرها وغيرها من الأفكار اللى بقراها وبحاول أنفذها كلها لان كلها من اعضاء مبدعين بيحاولوا يطورا المكان الصغير اللى بنناه سوا وبنكبره سوا

وبنتقبل كل الأراء وكلنا بنحب بعض

المنتدى أرض لتبادل الأراء والأختلاف الفكرى والنقاش لكن لا مجال للعراك ولا الخصام بيننا لأن كلنا أسره واحد ومفيش مانع أننا نختلف فى الرأى ومفيش عندنا ممنوع ولا مشطوب ولا محذوف

كل واحد هنا رئيس جمهوريه نفسه ويكتب اللى على كيفه حتى لو كان فى السياسه او مواضيع بتحذفها بعض المنتديات خوفا من الداعمين او خوفا من امن الدوله لكن أحنا هنا بنخاف ربنا وبس وبنحذف اللى بيغضب ربنا وبس

وفى النهايه عندى بشرى ساره لكل اللى بيحبوا المنتدى
وهى مفجأه هعلن عنها قريبا جدا جدا جدا

وأكيد هتفرحكم ان شاء الله انتظروها قريبا جدا

وتحياتى لكم جميعا
بحفظ الرحمن
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
نوسة

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالخميس 29 يوليو 2010 - 14:56

فعلا المنتدى ده بيتنا وكلنا اسرة واحدة وانا عن نفسى مبسوطة اوى من الكلام اللى كتبوه كل الاعضاء
وميرسى لحضرتك يا دكتور خالد على الكلام الجميل ده
وبشكرك جدااااااا يا دكتور حمدى على الموضوع اللى قدملنا كلنا فرصة عشان يظهر حبنا كلنا لبعض ولمنتدانا الغالى
أجمل منتدى
القلب الطائر
المراقب العام
القلب الطائر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالخميس 29 يوليو 2010 - 15:06

زى ما كل الاعضاء قالوا الفكرة كلها ان احنا معظمنا نعرف بعض برة يعنى انا وتويتى ونوسة ولؤلؤة والفراشة وبيوتى روز وليجند كلنا اصحاب اصلا ومرمر معنا فى الكلية وهنودة كمان فكلة عارف بعضة يعنى فعشان كدا ممكن الكلام واحد لان افكارنا اصلا واحدة وبالنسبة للى بيدخل بكذا اكونت مفيش لان بصراحة الاعضاء قليلين بس متفاعلين وصادقين جددا
أميرة بكلمتي
سبايدرعدي القمر
أميرة بكلمتي

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالخميس 29 يوليو 2010 - 16:25

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مرحبا للجميع

هلا بدكتور حمدي منور المنتدى

الأعضاء بالمنتدى كلهم يد واحدة وما بينا أحزاب ولا شي ومتعاونين

شكرا لكل اللي ردوا من الاعضاء على الكلام الرائع

طبعا زين ما عرفتوا أنا و عذاري اخوات يمكن أسلوبنا متشابه بس اكيد في أختلاق

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر
لؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالخميس 29 يوليو 2010 - 18:25

بجد الكلام اللى اتقال عن المنتدى فرحنى جدا لانى بحس هنا انى مع اسرتى واخواتى
وكل واحد فينا بيعبر عن رايه بحرية تامة
ومرسى يا دكتور خالد كلامك اسعدنى وحاسنا ان فى حد بجد يدافع عن المنتدى ومسئول عنه و طبعا دكتور احمد والادارة كلها
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
marmar

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالخميس 29 يوليو 2010 - 23:13

اعتقد ان كل اللى بيحبو المنتدى....ردو وقالو رايهم....

وبجد المنتدى بيبقى جميل لما نحب بعض بجد...والموضوع ده اثبت كده...
tweety
المشرف السوبر سبايدر
tweety

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالخميس 29 يوليو 2010 - 23:32

هو معدش في رد الحمد لله هما قاموا بالواجب وزيادة
ويمكن كله بيأكد اننا كلنا هنا عارفين بعض وممكن حكاية الآراء دي نقول
ان الطيور على أشكالها تقع ههههههههههه
وأكيد مفيش أحزاب ولا حاجة وكلنا هنا زي الاخوات أكيد بيبقى في خناقات وشد شعور
بس في الاخر اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية
وكلنا هنا أسرة مع بعضينا الوحده
دكتور احمد
Admin
Admin
دكتور احمد

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالجمعة 30 يوليو 2010 - 0:40

عادي برده احناممكن نتخانق وأي اصابات احنامتكفلين بيها يعني العلاج علي نفقة المنتدي وبالمره نتعلم متخافوش الدكاتره ال عالمنتدي معملوش أي عمليه قبل كده خالص يعني نسبة النجاح تتعدي الواحد بالميه ودي في مصر نسبه مرتفعه جدا يعني بدايه مش بطاله بس شدو حيلكم
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر
لؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالجمعة 30 يوليو 2010 - 8:16

ههههههههههههههههههههههههههههه
كدة انا اطمنت انا كنت بدافع من بعيد
عذاري
المشرف السوبر سبايدر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالجمعة 30 يوليو 2010 - 23:46

شكراا ااااااا لكل الاعضاء المنتدى
انا انظميت للمنتدى وطلبت من اصدقائي المقربين
لي ينظمون معاي لهل منتدى
وبينهم اختي وصديقتي نجومه والباقي يعرفون
نفسهم بس ما عندهم لسه نشاط مكسلين
هههههههههههههههههه
ان شاء الله نستمر اسره وحده متماسكه والله يبعد عنى الزعل امين يارب
بحفظ الرحمن
نجمة بعيده
سبايدر كبير اوي
سبايدر كبير اوي
نجمة بعيده

مُساهمةموضوع: رد: رأيكم علي وجه السرعة   رأيكم علي وجه السرعة I_icon_minitimeالسبت 31 يوليو 2010 - 15:42

شعارنا لابد أن يكون

نحن اسرة واحده في بيت واحد واخوة فى الله فلابد ان نكون على
قلب واحد

رأيكم علي وجه السرعة UQ183666

رأيكم علي وجه السرعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رأيكم بسرعه يا عناكب ههههههه
» نريد رأيكم ضرورى يا اجمل اعضاء