طب ..ثقافه.....أدب ...هوايات...تعليم...
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
اعلاااااااااااااان هام ::: المنتدي مغلق..كل سنه وانتم طيبين..ويارب كل ايامنا تبقي اعياد وسعاده ويارب احفظ مصر والمصريين واحفظ يارب ثورتنا المصريه. ..والسنه اللي جايه تبقي احلي من اللي قبلها..سبايدر
ادارة المنتدي تتمني التوفيق للدكتور محمد مرسي في تنفيذ عهوده التي وعد بها كل المصريين وان نري مصر دوله مدنيه حديثه متقدمه...كلنا فداكي يامصر

شاطر | 
 

 مع او ضد؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 16:37

السلام عليكم ..

اليوم وانا ادور في المنتديات لقيت موضوع لفت نظري صراحه وان شاء الله يعجبكم
وتتفاعلون معه ...



وفكرته يقوم كل عضو بطرح سوأل .. يكون السؤال هل انت مـــع أو ضـــد كذا.....؟

ويقوم العضو اللي بعده بالإجابة أنا مع ...( أو ) ضد ... مع ذكر المبرر بإختصار شديد جداً

ثم يطرح سؤال آخر ..وهكذا ..
... يعني سوأل واحد واجابه واحده فقط .

الموضوع يحتاج إلى تفاعل من الجميع لأنه من خلال الأجابات سوف نتعرف أكثر على

أفكار وميول ومبررات كل عضو منا ... ونقترب أكثر من بعض .. ونستفيد ايضاً

عاااااااد شاركو لا تقاطعون .

أن شاء الله تعجبكم الفكرة

وأنا سأبدأ بالسؤال الأول لأول عضو يرد ..

^_^

انت مـع ام ضــــــد .. العمل بالخارج؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيدة القصر



عدد المساهمات : 16
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 16:42

معاه
بس هو متعب ومش موجود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيدة القصر



عدد المساهمات : 16
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 16:43

انت مع او ضد
الزواج باجنبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 16:46

ضد لانه صعب نتفق
هل انت مع او ضد الحب عن طريق النت؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيدة القصر



عدد المساهمات : 16
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 17:04

لو حب حقيقي يبقي عادي
بس نبقي عارفين بعض كويس
ومفيش حد بيكدب علي التاني
حلو اوي موضوعك
انا هسال
انت مع او ضد تعدد الزوجات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 17:07

ضد ضد ضد
ههههههههه اصل انا زى الفريك محبش شريك
مع او ضد صداقة بين بنت وولد؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.oraefy
مدير عام العناكب
مدير عام العناكب


عدد المساهمات : 136
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 29
الموقع : بجواااار...سرير العيان

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 17:12

ضد...
لأن ديننا أمرنا بالإبتعاد عن أى فتنة

مع أو ضد...
الزواج من إنسان فى سنك







علمتنى الحياه ان جرحى لا يؤلم احدااا فى الوجود غيرى
وان افرح مع النااس وان ابكى وحدى
وان اصدق الدموع واغلاهااا هى التى تنزل فى صمت دون ان يرااها احد
وان دوااااء جرحى الوحيد هو رضاااائى بقدرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.egymedicine.net
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 17:17

ضد لانى بحس ان اى ولد فى سنى بحس انه اصغر منى مش عارفة ليه يمكن عشان فعلا زززى ما بيقولو البنت عقلها بينمو اسرع من الولد

هل انت مع او ضد الزواج المبكر؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كراميلا



عدد المساهمات : 17
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 17:33

لو زواج في سن العشرين يبقي كويس
بس اقل من كده نوووووووووووووووووووو
مع او ضد الغايه تبرر الوسيله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 17:39

ضد
ىن بكدة اى حد هيعمل حاجة خارقة للقانون او تغضب ربنا
هييبرر بان الغاية تبرر الوسيلة
هل انت امع او ضد الكرامة فوق كل شىء حتى فوق الحب؟؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كراميلا



عدد المساهمات : 17
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 18:09

مع طبعا
مع او ضد اعرف صاحبك وعلم عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
smart



عدد المساهمات : 12
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 18:23

هو انا اعرف صاحبي بس معلمش عليه لانه صاحبي
مع او ضد فترة الخطوبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر


عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 18:36

مع
بس متطولش زياده عن اللزوم


مع أو ضد فكره
الحب قبل الزواج


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
brave heart
سبايدر مميز
سبايدر مميز


عدد المساهمات : 26
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 18:49

اكيد مهو لازم يبقي فيه حب علشان يبقي فيه زواج ولا ايه
مع او ضد الغيره في الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 19:04

مع بس بحدوووووووووووووووود اوى
هل انت مع ام ضد الزواج التقليدى؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كراميلا



عدد المساهمات : 17
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 19:05

مع لان الغيره دليل الحب
ومينفعش حب من غير غيره
ولازم اللي يحبني يغير عليا
مع او ضد زواج الاقارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 19:08

ضد لانى اولا بحس انهم اخواتى وبس
ثانيا هو غلط
مجاوبتيش سؤال بس هكرره
مع ام ضد الزواج التقليدى؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كراميلا



عدد المساهمات : 17
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 19:11

مع بس لو انسان كويس ومحترم ومتفاهم معايا ومع شخصيتي
مع او ضد الميسد كول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 19:14

مع طبعا لانى بحس انى دايما فى بال اصحابى وانهم مش ناسينى
والعكس صحيح برده انهم فى بالى
كل شوية ميسدات لبعض يعنى انا فاكرك مش ناسيك


هل انت مع ام ضد بليز كوول مى؟ههههههههه






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام


عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 20:00

ضد بصراحة بتسفزنى
مع ولا ضد العتاب ال مع الاصحاب فى الواجب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 سبتمبر 2009 - 21:46

مع طبعا لانى لو معتبتهومش هكون شايلة منهم وزعلانة فلازم نتعاتب
مع ولا ضد حب اول نظرة؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر


عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 0:39

اممممممممممممممم بس اعتقد انه بيكون اعجاب مش حب

مع او ضد التنافس الشريف


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 1:04

مع طبعااااااااا
لانه حافز للتقدم






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 1:05

اه نسيت مع او ضد التمثيل كمهنة؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر


عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 1:16

ضد

مع أو ضد خروج المرأه للعمل


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 1:26

مع طبعا لانه اثبات للذات وتقدم ليها كفرد وللمجتمع
مع او ضد ارتداء النقاب






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin


عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 29
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 19:59

مع بس مش اجباري
يعني بحرية البنت
واهم حاجه الشخصيه اللي ورا النقاب

مع او ضد ان جثتك تتشرح بعد اما تموت من اجل العلم








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر


عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 20:07

امممممممممم لا بصراحة ضد والله هيصعب عليا نفسى اوووى
ايه يا دكتور السؤال الصعب ده

مع ولا ضد الجدية الزيادة عن اللزوم فى الحياة


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin


عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 29
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 20:23

ضد
انا مع الجديه والراحه برده
اصل الواحد مش اله
ان لبدنك عليك حق
مع او ضد اخطب لبنتك ومتخطبش لابنك








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر


عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 21:17

نوووووووووووووو ضد طبعا لان كدة دى اهانة للبنت

مع او ضد انك تشتغل فى مال تانى خالص غير مجالك عشان الماديات


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin


عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 29
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 21:26

ضد
بس ده ميمنعش ان الشغل مش عيب
مهما كان نوعه

مع او ضد
الدعم الحكومي للشعب








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 1 أكتوبر 2009 - 22:51

مع بس هو فين بس!!!
مع ام ضد مواقع التعرف زى الفيس بوك






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر


عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 2 أكتوبر 2009 - 18:44

بالنسبالى ملهاش اى لازمة لانى معنديش اى استعداد انى اعرف حد وانى اقابله وطبعا مينفعش اعرف حد من الكلام بس وشايفة انة تضيع للوقت مش اكتر


مع ولا ضد الروشنة


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin


عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 29
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 2 أكتوبر 2009 - 20:33

ضد
مع او ضد لا اكذب ولكنني اتجمل








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 2 أكتوبر 2009 - 21:44

مع بس بحدود اوى يعنى من غير مبالغة
مع ولا الضد الشياكة والاهتمام بالمظهر؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر


عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 2 أكتوبر 2009 - 23:13

مع
بس من غير ما تقلب غرور
أو تكبر


مع أو ضد إن الواحد يمشي ع الموضه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 2 أكتوبر 2009 - 23:39

ضد لان كل واحد لازم يكون ليه زوقه الخااااااااااااص
وانا بحب الحاجة المختلفة وغير تقليدية


مع ولا ضد

الدراسة عن طريق النت؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin


عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 29
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 3 أكتوبر 2009 - 3:17

مع بس متبقاش المصدر الوحيد
مع او ضد الحب فوق كل شئ








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 3 أكتوبر 2009 - 6:21

ضد لان فى حاجات فوق الحب زى الكرامة والتدين والمبادىء اللى للاسف فى ناس بتتنازل عن الحاجات دى تحت اسم الحب


مع ولا ضد البعيد عن العين بعيد عن القلب






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر


عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 3 أكتوبر 2009 - 17:17

ضد
لأن في ناس كتير مبنشفهومش
ومع ذلك بنحبهم جدا

مع أو ضد التعارف بين البنت و الولد
عن طريق النت


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin


عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 29
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 3 أكتوبر 2009 - 20:24

قبل سوالك احب اسال مع او ضد التعارف بين الولد والبنت في الحقيقه








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
tweety
المشرف السوبر سبايدر


عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 3 أكتوبر 2009 - 20:46

المفروض تجاوب على السؤال الأول
بس أنا هجاوب
ضد طبعا

وسؤالي مازال كما هو


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام


عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 3 أكتوبر 2009 - 21:40

طبعا ضد لان التعارف اساس سواء فى الحقيقة او النت غلط اذا كنا بنقول الحقيقة غلط يبقى النت صح والنت كمان ممكن يكون فى كذب
مع ولا ضد زواج الصالونات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر


عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 10:27

ضد
مع ولا ضد العين مراية الانسان دائما


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 11:46

ضد
لان مش ممكن نحكم على الانسان غير عن طريق كلامه

مع ولا ضد الحزن الدائم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر


عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 13:22

طبعا ضد
مع ولا ضد مراية الحب عمييييييييياء






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام


عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 14:55

مع لانها بتحصل كتييييييييير
مع ولا ضد عمل المراة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر


عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 15:38

مع


مع ولا ضد الحجاب بتاع اليومين دول؟؟؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر


عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 19:09

هههههههههههه ضد
مع ولا ضد انك تيجى على نفسك عشان الاخرين


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام


عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 6 أكتوبر 2009 - 23:24

ضد
مع ولاضد المثل القائل ظل راجل ولا ظل حيطة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مع او ضد؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات العناكب الثقافية :: شبكة العناكب العامه :: قاعه مناسبات العناكب-
انتقل الى: