طب ..ثقافه.....أدب ...هوايات...تعليم...
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
اعلاااااااااااااان هام ::: المنتدي مغلق..كل سنه وانتم طيبين..ويارب كل ايامنا تبقي اعياد وسعاده ويارب احفظ مصر والمصريين واحفظ يارب ثورتنا المصريه. ..والسنه اللي جايه تبقي احلي من اللي قبلها..سبايدر
ادارة المنتدي تتمني التوفيق للدكتور محمد مرسي في تنفيذ عهوده التي وعد بها كل المصريين وان نري مصر دوله مدنيه حديثه متقدمه...كلنا فداكي يامصر

شاطر | 
 

 مع او ضد؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 2:09

ضد
مع او ضد جمال البنت فى اخلاقها






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 9:35

مع

مع او ضد تسامح الاخرين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 17:21

مع
مع او ضد الغاء الدراسة هذا العام :cry:






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر
avatar

عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 19:46

والله يانوسة دى حاجة مش بادينا بس انا نفسى الامور تستقر ونكمل عادى

مع ولا ضد ابعد عن الشر وغنيله


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 8 أكتوبر 2009 - 16:29

مع
مع ولا ضد المغامرة من اجل الوصول لشئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 8 أكتوبر 2009 - 22:55

طبعا مع

مع او ضد الامتحانات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 8 أكتوبر 2009 - 22:59

مع
مع او ضد انتقاد الاخرين بصراحة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nanooo
سبايدر كبير اوي
سبايدر كبير اوي
avatar

عدد المساهمات : 55
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 27
الموقع : من الكليه للبيت ومن البيت للكليه

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 15 أكتوبر 2009 - 23:59

مع طبعا بس بحدووود
مع او ضد عيد الحب ؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 16 أكتوبر 2009 - 13:28

امممممممم مع لانه بيفكر الناس ببعض وكدة بس ضد اللى بيحصل فيه طبعا فاهمين قصدى وكمان ضد انه يتقال عليه عيد هو اسمه يوم الحب وربنا يجعل ايامنا كلها حب فى حب

مع ولا ضد الزواج عن طريق القنوات الفضائية؟؟؟!!!!






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 16 أكتوبر 2009 - 15:34

ضد طبعا
مع ولا ضد مواقع التزويج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 16 أكتوبر 2009 - 18:33

ضد ونص
مع ولا ضد العتاب بين المتخاصمين؟؟؟؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 16 أكتوبر 2009 - 23:04

مع طبعا
مع ولا ضد المثل القائل البعيد عن العين بعيد عن القلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 22 أكتوبر 2009 - 18:37

ضد
فى ناس كتير بنحبهم وهم بعيد عننا بالعكس الشوق ليهم بيزيد ببعادهم
مع ولا ضد ...تجمع البنات مع بعض فى الكافيهات






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 22 أكتوبر 2009 - 20:24

ضد افتكر لو فى مطعم وكدا اوك لكن كافية افتكر انها للولاد اكتر من البنات
مع ولا ضد الغاية تبرر الوسيلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 22 أكتوبر 2009 - 20:30

ضد طبعا
لان كدة الحياة هتبقى هيصة وكل اللى يعمل شىء مخالف للشريعة او خارق للقانون هيقول اصل الغاية تبرر الوسيلة

مع ولا ضد خدى اللى يحبك مش اللى تحبيه






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 25 أكتوبر 2009 - 18:50

مع وضد مع لانها ساعات بتيقى صح لو مرتاحة للى قدامك ضد لو مش مرتاحلة خااالص وبرضة اقبل
مع ولاضد المسامحة فى الكذب والخيانة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الإثنين 26 أكتوبر 2009 - 19:49

ضد المسامحة فى الخيانة لكن فى الكذب حسب الموقف
لكن فى الخيانة صعب اوى اوى انى اسامح لا ده مستحيل مش صعب
مع ولا ضد الكدبة البيضة عشان الامووووووووور تمشى؟؟؟






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 27 أكتوبر 2009 - 8:37

طبعا ضد
لأن الكذبه كذبه وكده مش هتمشى الأمور دى هتتعقد

مع أو ضد العصبيه وتنشيف الدماغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة
سبايدرعدي القمر
avatar

عدد المساهمات : 328
تاريخ التسجيل : 26/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 27 أكتوبر 2009 - 21:26

ضد لان العصبية والعناد مبيجبوش غير المشاكل وبس وعن تجربة والله
مع ولا ضد صاحب البالين كذاب


<P></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 29 أكتوبر 2009 - 18:41

مع لانة فى النهاية هتقع هتقعومش هتقدر تكمل
مع ولا ضد المثل القائل التقل صنعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 29 أكتوبر 2009 - 21:46

ضد لان التقل طبع مش صنعة والانسان اللى بيصطنع هيقع هيقع مش هيعرف يعيش الدور للاخر
بس على فكرة التقل ده صفة حلوة اوووووووووووووى


مع ولا ضد المثل القائل .......... البنت سر امها






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 30 أكتوبر 2009 - 23:21

مش فاهمة المثل لو على اساس ان سر البنت مع امها يبقى ضد لان ساعات البنت بتقول لصاحبتها اكتر اسرارها اكتر من امها
مع ولاضد الندم على ما فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 30 أكتوبر 2009 - 23:55

ضد
لأن الندم مش هيفيد
بس ده ميمنعش ان الواحد بيزعل برضه :tongue:

مع ولا ضد
ان صحاب ثانوي دول أحلى صحاب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 31 أكتوبر 2009 - 20:21

ضد لان حسيت ان بتوع جامعة شبهى اكتر
مع ولا ضد الصداقة بين البنات وبعض على النت وممكن تكون قوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 1 نوفمبر 2009 - 16:03

ضد لو متحولتش لواقع لان صعب انك تامنى لحد مشفتهوش ممكن تحبيها اوى بس صعب تديها الثقة من غير متشوفيها حتى لو قدرتى تديها الثقة مش هتبقى زى لو شفتيها فيس تو فيس



مع ولا ضد .............الصديق مرآة لصديقه






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 4 نوفمبر 2009 - 21:24

مع لان دة اساسا وظيفة الصديق الحق
مع او ضد كلام البنات والاولاد فى الجامعات بدون وجود ضرورة ولما تقول لية يقولك عادى احنا زمايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 8 نوفمبر 2009 - 4:18

ضد لانو كل شىء بحدود والكلام بينهم المفروض يكون للضرورة وفى حدود ههههههههه مش بقى عمال على بطال وحكاوى القهاوى


مع ولا ضد الصراحة الزيادة اللى من غير لا مجاملة ولا اعتبار ان الكلام ممكن يزعل حد ولا اى حاجة يعنى صراحة صرف






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 8 نوفمبر 2009 - 21:42

بصى مع وضد ساعات فى مواقف لازم يكون الواحد صريييح وساعات تانية لازم يجامل
مع ولاضد الصمت هيبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 10 نوفمبر 2009 - 18:56

ضد لانى بحس ان الصمت غموض وبعدين يا ما ناس بيتكلمو كتير وبنهبهم ونحترهم
هههههههههههه وكمان انا بحب الرغى :D
بس مقتنعة برده ان الواحد لما بيزود اوى فى الرغى بيغلط وبيعك :roll:


مع ولا ضد العادات والتقاليد






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 11 نوفمبر 2009 - 20:29

مع وضد لان فى عادات صح جداااااااااا وفى عادات غلط اووووووى
معع ولا ضد الحب ياتى بعد الزواج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 25 نوفمبر 2009 - 15:34

سؤال صعب واجابه :
مع وضدلان الحب شئ مش بايدنا وممكن نحب الشخص واحنا مرتبطين وممكن نحبه بعد الجواز

مع ولا ضد تتعذب علشان تعرف طعم الحب؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 28 نوفمبر 2009 - 15:46

ضضدد لان مش معنى ان الواحد يحب انة يتعذب
مع ولا ضد ابداء وجة النظر رغم انة لايعجب الاخرين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الخميس 3 ديسمبر 2009 - 0:33

مع لأن اختلاف الراى لا يفسد للود قضيه
مع ولا ضد الطيبه ولكن المبالغ فيها؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 30 ديسمبر 2009 - 21:32

ضد طبعا
مع ولاضد المعاملة بالنثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 30
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 1 يناير 2010 - 4:06

مع مع الناس الطيبين
وضد مع الوحشين
مع أو ضد الاستسلام للأمر الواقع








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الجمعة 1 يناير 2010 - 17:53

ضد لان الاستتسلام يعنى الهزيمة والهزيمة ياس مش لازم نياس من رحمة الله
مع ولاضد جملة وانا مالى هو حاجة تخصنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   السبت 2 يناير 2010 - 19:32

ضد لأن أكيد الل هيطلب منى مساعده أو أى حاجه

هيكون ليا عنده معزه

وبكده هخزلو وهكون ندله


مع ولا ضد الكتمان الذى يؤدى للعزله ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 5 يناير 2010 - 22:06

ضد لانة يعتبر هروب
مع ولاضد كل اللى يعجبك والبس اللى يعجب الناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 5 يناير 2010 - 22:17

ضد طبعا

مع ولا ضد فكره الأصدقاء الأوفياء فى الوقت ده ؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 6 يناير 2010 - 11:36

مع جدااااا
مع ولا ضد الرومانسية فى هذا لعالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 24 يناير 2010 - 9:02

طبعا مع

مع أو ضد المذكره بالليل ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 3 فبراير 2010 - 14:09

ضد بحب مذاكرة الصبح اكتر مش عافة لية
مع ولا ضد اخذ الاجازة كلها نووووووووووووم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 879
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 24
الموقع : فى السرير

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأربعاء 3 فبراير 2010 - 21:36

هو فى أحلى من كده
نوووووووووووووووووووووووم.....................نووووووووووووووم
بس مفيش مانع أننا نعمل حاجه ليها لازمه

مع و لاضد الغش فى الأمتحانات؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 30
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 7 مارس 2010 - 21:52

ضد طبعا

من غشنا فليس منا

مع ولا ضد

تسامح حبيبك اذا اهانك وجرح كرامتك








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 15:12

ضد طبعاااااااااااااااااااااا
مع ولا ضد الخوف من التعامل مع الشخص الغامض






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الثلاثاء 9 مارس 2010 - 21:06

على حسب الشخص اللى قدامك واحساك من ناحيتة
مع ولاضد البكاء على مافات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور احمد
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 336
تاريخ التسجيل : 25/09/2009
العمر : 30
الموقع : طب قصر العيني

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 14 مارس 2010 - 15:48

مقدرش امنع عيني انها تبكي علي حاجه غاليه تستاهل ان ابكي عليها
بالذات لو كان اللي فات دول ناس بنحبهم
بس ما باليد حيله وهي دي سنة الحياه
مع ولا ضد سوء الظن بالناس








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thespiders.ahlamontada.com
القلب الطائر
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 711
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25
الموقع : بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 14 مارس 2010 - 21:28

ضد لان مش كل الناس اشرار لما اتاكد ابقى احكم
مع ولاضد الياس والاحباط عند اول الم فى حياتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tweety
المشرف السوبر سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الأحد 4 أبريل 2010 - 22:29

ضد
لأن الدنيا مش هتقف
ولو كل واحد جاله احباط مع أول ألم يواجهه
يبقى محدش هيعمل حاجه خااااااااالص

مع ولا ضد
الفيس بوك؟؟؟؟؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوسة
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
avatar

عدد المساهمات : 606
تاريخ التسجيل : 26/09/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مع او ضد؟؟؟؟   الإثنين 5 أبريل 2010 - 0:55

هههههههههههههههههه ضد رغم انى بقالى كم يوم كدة مش بقوم من عليه مع انى اصلا بكرهه
مع ولا ضد شم النسيم






لمُجَرد..الكِتابه انَا أكتُب

مَشاعر لاتَخْلقها الا حُرُوفِي
فأكتب
الحُب
والرثَاء
والخِيانه
وَقد لا أعيْش اي منها
وقد أعيش احدها
فلست متُقلبه ولكن أَوتَار قَلَمِي
تَخْتَلِفْ إِيْقَاعَاتِهَا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مع او ضد؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات العناكب الثقافية :: شبكة العناكب العامه :: قاعه مناسبات العناكب-
انتقل الى: